Followers

Monday, January 3, 2011

KONSPIRASI DUNIA - DI MANA KITA DALAM CARTA MEREKA

Setelah sekian lama tidak menulis, Alhamdulillah hari ini Allah mempermudahkan segala urusan untuk saya berkongsi sedikit ilmu dan pendapat di ruangan ini. Masih dalam ruang lingkup perbincangan mengenai konspirasi dunia yang saya nyatakan secara jelas di sini diketuai oleh puak yahudi dan musuh-musuh Islam untuk menjahanamkan Islam.

Tajuk hari ini di mana kita dalam carta mereka. Dan jawabnya ada pada carta di bawah. Lihat dan teliti hakikat kedudukan kita dalam harta merka.

KITA DIJADIKAN HAMBA ABDI

Dalam artikel yang lepas, saya ada mengatakan mengenai tiga kunci utama yahudi menguasai kita. Pertama, menimbulkan rasa kurang senang di dalam hati masyarakat dunia dengan beban hutang, masalah sosial dan kecelaruan yang pelbagai dalam hati manusia. 

Kedua, diwujudkan hiburan supaya manusia gagal melihat Islam sebagai sebuah rahmat dan penyelesaian kepada semua permasalahan mereka. Manusia sibuk berhibur dan terus lagha dengan mainan tajaan yahudi ini.

Ketiga, memberi harapan yang akan tinggal harapan sahaja. Mereka datang kononnya dengan penyelesaian kepada semua masalah yang mereka sendiri cipta untuk masyarakat dunia namun semua itu adalah harapan dusta untuk memastikan manusia terus menjadi hamba kepada mereka.

Dan wujudlah carta seperti yang di atas. Kita menjadi hamba kepada satu konspirasi yang dicipta oleh yahudi untuk menyambut kedatangan Dajal. InsyaAllah artikel akan datang saya akan cuba berhujah dengan dalil-dalil yang lebih meyakinkan iaitu Al-Quran dan As Sunnah. InsyaAllah. Wallahua'lam.


No comments:

Post a Comment